Dzisiaj jest
Niedziela.
17 lutego 2019.
Imieniny obchodzą Zbigniew, Julian, Łukasz. |
Sekcja Organizacji i Kadr |
Sekcją Organizacji i Kadr kieruje kierownik sekcji mł. bryg. mgr inż. Agnieszka Nowak Sekcja Organizacji i Kadr – z zakresu organizacyjnego zajmuje się całokształtem zadań związanych z organizacją pracy Komendy Powiatowej oraz całokształtem zadań usprawniających pracę komendanta powiatowego i zastępcy komendanta powiatowego, ponadto wypełnia funkcję i zadania komórki kontroli komendy powiatowej. Z zakresu kadr zajmuje się całokształtem zadań związanych z polityką kadrową, obsługą socjalną strażaków, pracowników cywilnych i emerytów komendy powiatowej.
1. Realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej; 2. Prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego; 3. Organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego; 4. Prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej; 5. Opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta powiatowego; 6. Organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej; 7. Przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej; 8. pracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej; 9. Organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy powiatowej i jednostki ratowniczo – gaśniczej; 10. Realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej; 11. Realizowanie założeń polityki kadrowo - płacowej komendanta powiatowego; 12. Przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w komendzie powiatowej w tym dowódców jednostek ratowniczo – gaśniczych; 13. Opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie powiatowej; 14. Opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej oraz analizowanie stanu przyznanych etatów; 15. Ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie powiatowej; 16. Prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnych oraz emerytów i rencistów komendy powiatowej; 17. Sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno - rentowej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej; 18. Realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej; 19. Analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji strażaków i pracowników cywilnych; 20. Prowadzenie obsługi socjalnej strażaków, pracowników cywilnych i emerytów komendy powiatowej; 21. Zlecanie właściwym podmiotom zewnętrznym obsługi prawnej komendy; 22. Prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów. |